HOŞ GELDİNİZ
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
HENÜZ ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?
Kolayca üye olabilirsiniz.

Değişim ve İade

1.DEĞİŞİM

ÜRÜNÜMÜ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM NASIL YAPABİLİRİM?

Şu adımları takip edebilirsiniz.

Kargo ile ürünü bize karşı ödemeli olarak geri göndererek değişim talep edebilirsiniz. Bunun için şu adımları izleyiniz:

a. Ürünü size getiren kargo firmasını çağırınız.

b. Faturanızın veya kargo paketi üzerinden çıkan irsaliyenizin 1 nüshası ile beraber içine üründeki problemi yazarak anlaşma kodumuz ile faturadaki adrese gönderiniz.

Kargonuz bize ulaştığında arkadaşlarımız gerekli çalışmayı yapıp size yeni ürününüzü en kısa sürede göndereceklerdir.

NOT: DEĞİŞİM İŞLEMLERİNİZİN YAPILABİLMESİ İÇİN ÜRÜNÜN YIKANMAMIŞ VE ETİKETLİ OLMASI GEREKMEKTEDİR.

NOT: Değişim süresi 15 iş günüdür.

İNTERNET MAĞAZASINDAN ALDIĞIM ÜRÜNÜ MAĞAZALARDA DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM?

İnternet sitesinden aldığınız ürünleri internet sitemizden üzerinden ücretsiz değiştirebilirsiniz. Kargonuz elinize ulaştıktan sonra 10 gün içerisinde faturanızla beraber size en yakın mağazamızdan sadece aldığınız ürünün renk ve beden değişimini yapabilirsiniz.Fırsat ürünlerinin değişimi sadece internet sitesinden olmaktadır.

DEĞİŞİM SIRASINDA KARGO ÜCRETİ KİME AİT?

Değişim yapmak istediğiniz ürünü tarafımıza aracı kargo şirketi ile gönderimini sağladığınız takdirde kargo bedeli www.kitikate.com.tr'ye ait olmaktadır.

ÜRÜNÜM NE KADAR SÜREDE DEĞİŞTİRİLECEK?

Değişim için gönderimini sağladığınız ürün tarafımıza ulaştığı an itibariyle değişim/iade departmanı 2 ile 7 iş günü içerisinde işleminizi sonlandırmış olacaktır. Sadece ilk değişimlerde ücret kitikate.com.tr'ya aittir. Diğer değişim ücretleri karşı ödemeli olarak tarafınıza yansıtılacaktır.

2.İADE:

NOT: İADE İŞLEMLERİNİZİN YAPILABİLMESİ İÇİN ÜRÜNÜN YIKANMAMIŞ VE ETİKETLİ OLMASI GEREKMEKTEDİR.

ÜRÜNÜMÜ İADE ETMEK İÇİN NE KADAR ZAMANIM VAR?

Mazeretsiz iade ve ürün değişimleri:

Ürün çeşitli sebeplerle beklentinizi karşılamadı ise 15 gün içerisinde kargo ücreti tarafınıza ait şekilde mazeretsiz iade hakkınız bulunmaktadır. 15 günü aşan sürelerde ise iade yapılmamaktadır. Ancak 15 gün boyunca ürünü istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz. İadeler anlaşma kodu ile ücretsiz geri alındıktan sonra para iadeniz yapılırken kargo ücreti kesilerek tarafınıza ücret iadesi yapılacaktır.

Ayıplı ürünler:

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Ürünün ayıplı olduğu kararı yetkili teknik servisler tarafından verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında değerlendirilecektir. Gönderimleriniz kargo olarak anlaşmalı kargolarımız (Sürat) tarafından olmalıdır. Anlaşmalı olmayan kargolar aracılığı ile gönderilen kargolar kabul edilmeyecektir. Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için 0 542 627 95 42 telefonumuzdan bilgi edinebilirsiniz.

ÜRÜNÜMÜ İADE ETMEK İSTİYORUM, NE YAPABİLİRİM?

Şu adımları takip edebilirsiniz.

1-Kargo ile ürünü bize Sürat Kargo 1284372291 İade kodu ile iade edebilirsiniz. Bunun için şu adımları izleyiniz:

a. Ürünü size getiren kargo firmasını çağırınız.

b. Faturanızın 1 nüshası veya kargo üzerinden çıkan irsaliye ile beraber içine üründeki problemi ve İADE etmek istediğinizi de yazarak anlaşmalı kargo kodumuz olarak faturadaki adrese gönderiniz. İadeler anlaşma kodu ile ücretsiz geri alındıktan sonra para iadeniz yapılırken kargo ücreti kesilerek tarafınıza ücret iadesi yapılacaktır. Kredi kartı ile yapılan iadelerde ise kargonuz ulaştıktan sonraki 1 hafta içerisinde işleme alınacak ve hesabınıza tutar iadesi yapılacaktır. 

İADE TUTARI NE ZAMAN HESABIMA YATIRILIR?

İadeniz öncellikle Satış Sonrası Servis birimi tarafından 3 gün içinde incelenir ve yukarıda belirtilen şartlara uygun olması durumunda geri ödeme süreci başlatılır. İnceleme sonrasında ürün bedelinin kredi kartınıza iadesi 2-14 iş günü içerisinde yapılmaktadır.

ÜRÜN İADE ESNASINDA YAPILMASI ve DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER NEDİR?

Ürünü faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız. Faturasız/İrsaliyesiz gönderilen iadeler kabul edilememektedir. İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile göndermeniz gerekmektedir. Ürünler adresimize gönderilirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir. Yani; ürünler kargoya direkt orijinal kutusu ile değil, orijinal kutusunun koruyucu bir koliye yerleştirilmesinden sonra gönderilmelidir. Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.

KARGO ÜCRETİNİ KİM ÖDER?

İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan ayıplı iade işlemlerinde ürünleri anlaşmalı kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Anlaşmalı kargo dışındaki firmalarla yapacağınız gönderilerde kargo bedeli sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde karşı ödemeli gönderi teslim alınmaz. Diğer tüm iadelerde iadeler anlaşma kodu ile ücretsiz geri alındıktan sonra para iadeniz yapılırken kargo ücreti kesilerek tarafınıza ücret iadesi yapılacaktır.



 

 


 

 

 

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.